När skall livet sluta återupprepa sig?

Känns ibland som om allt i livet återupprepas, konflikter, relationer, kontelationer av livet... I går åkte jag in till stan, jag tog bilen in och valde faktist att inget dricka, trött på alkohol just nu.

Vad som där händer är att någon som jag har förtroende för, alkoholpåverkad säger en sak, en väldigt liten och rätt betydelselös sak som jag berättat för henne om en annan bekant för denna bekanta.  Men på fyllan, då blev det ett väldigt stort gräl. Inte mig inkluderat utan de andra, diskuterade brevid mig...

Jag fann mig själv helt plötsligt i en situation om jag ingick i på Gymnasiet, i 8an, på låg stadiet och säkert fast jag inte kommer ihåg hos min dagmamma.

Förtroende är för mig viktigt, sviker någon det förtroenden så ter jag mig där ifrån, jag kanske styr mig ibland efter lite råa sätt men jag orkar inte med småsaker, livet e för kort för det...  Men varför är det så? Att allt återupprepas?  Dock skall tilläggas att pirr i magen för man får ett fint sms, nervositeten på första träffen eller när man lyckas riktigt bra i jobb/skola, de kan få återupprepas om och om igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0