Middags stress

I går var en hektisk dag, men samtidigt väldigt mysig...

jag var på gymet, jag plocka det sista här hemma sen kom P och åt middag hos mig, var väldigt trevligt och maten blev väldigt god... Såg en film sen, Nyckeln till frihet, den var riktigt bra, en film som passade mig och kan jag rekomendera den...

Problemet var att jag har gjort den här rätten förut men glömde bort den på 3 sek innan jag skulle börja, samtidigt gjorde jag äppelkaka,  hehe typiskt mig att börja med sånt när jag redan är stressad men ska man vara ärligt så går de fort att baka, alltid tyckt att de som bakar är så ambitiösa men jag kan klara det jag med...

Som vanligt ställer brorsan ;) upp och lugnar mig så jag fick till min rätt... P tog mer än en gång, kan man väl kalla lyckat... och min kaka, jisses god den blev (gör en till i dag)


Behöver en man som lugnar mig märker jag ;) min bror ska nog allt slippa den rollen snart... men var finns denne man?;)

Nu ska jag scrappa lite kort som jag fått på beställning... underbart roligt...

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0