Middag

I går var en bra dag, jag träffade mamma, handlade mat, hem städa, Kimmy kom på besök vi pratade, han bor nu i Lund sen någon vecka tbx, så nu får man passa på att träffa honom...

efter de kom Andy och Lisa på besök, jag lagade mat, blev helt ok, fänkål i potatisgratängen. Vet inte hur många jag ringde för att fråga hur tusan jag använder den... men resultatet blev bra...

De åkte hem vid halv två tiden i natt, så sovmorgon i dag satt fint.

Ska börja min dag med att göra lite sista rensning hemma sen ner och träna på gymet, vet inte om jag orkar egentligen men va tusan;) Blir en bra underhållning ;) för mig en timme, som avslutas med lite solning... Kanoners!

I kväll blir det att bjuda ännu en på midda, vad ska jag göra? hmmm... I dag är de en jobbig middagsbjudning ;)varför kan folk inte nöja sig med korv m´mos?

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0