Hemma igen...

33,2 mil är det till Lindesberg men jag säger då att de börjar gå allt bättre att resa den biten... I dag tog jag det väldigt lungt, delvis för det var mycke poliser ute men de flöt på så bra och lagom takt, ingen som stressade mig...

På min resa kom jag på några saker som jag skall spinna vidare på:



5-kamp på liseberg inom snar framtid

MC kort hade varit roligt att ha

Scrappa, saknar det, ska jag ta ledigt från jobbet? ;)

Trist att vara hemma, vill stanna i lindesberg...


Kommentarer
Postat av: Malin/mmsea

Sv. Tack! Saknar dig! Har inte heller scrappat på ett tag, om du tar ledigt från jobbet på fredag så tar jag ledigt från skolan och kommer till dig ;)

2009-05-04 @ 14:08:05
URL: http://mmsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0