Vill du byta?

Vill du byta och vara jag en dag? Just denna Onsdag var det inte som vanligt, jag hade tagit fel dag på möte, Juni, September? Är där någon skillnad? :)

Efter att i panik fixat jordgubbar till personalen (va inte mitt jobb), ätit en och annan jordgubbe själv under tiden... en för mycket kan jag säga i efterhand och att hantera och få ordning på en måsjägare, ja du läste rätt, vi har måsar som attackerar oss i personalen och kunderna så i morse blev världen av med några måsar...  frågar du mig så kan jag leva utan dem men det är tråkigt, om de bara visste att vi var snälla och de låg där stillsamt på sina ägg så hade detta ej skett... Samtidigt människan breder ut sig över naturen och djurens mark, tycker vi måste lugna ner oss om de så gäller lite måsar...

Min migrän blev jag inte av med, haft den i två dagar nu och det är riktigt jobbigt... Jag gick hem tiidgare, svängde förbi Pappersakademin och köpte på mig lite, skulle endast ha några få saker men de blev lite mer men nöjd med inköpet... Emilia på pappersakademin sa att jag borde använda sammets band, så jag köpte hem lite, vi märker om de blir bra hehe...  i kväll blev de tre kort, tre kort som jag ska lägga ut på bloggen...

Nu ska jag packa, sen sova, i morgon är det en utbildning i hjärt och lung räddning som jag ska på, sen blir det att åka till Sami.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0