Ockelbomarknaden

Måste visa lite bilder från Ockelbomarknaden, de e så mysigt att gå runt se lite knallar som har allt mellan himmel och jord...  Jag köpte lite jag ska ni veta ;) blev korv, honung, ljuslycktor hängande och vanliga prydnads... Sockor likt vanligt, 14 par för hundra... i år blev det inga med motiv, kontorsråtta ut i fingerspetsarna nu...

Blev lite annat smått och gott, Sami e nog mest nöjd för sin spikmatta som han köpte... :) Den gör ont som f*n men kanske e bra för honom...

Köpte skiva åt min far med, Lars Kristers, lyssnade på deras sound checkh, de e bra musiker ska jag säga och ja, allt för min far men jag jagade deras autografer, fick alla utom två :)

Värme var något som genomsyrade marknaden, glass och vatten i mängder förgyllde vardagen...







Helgen var helt underbar ska jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0