Bankärenden och datastrul

Har suttit hela morgonen och försökt lösa två problem, ett mitt konto på Stockholms universitet är inte helt korrekt, kommer inte in på kursens sida så jag kan inte tenta av...

mitt andra problem, glömde koden till mitt bank kort så jag sitter här nu utan bankkort och beställer nu ett ytt, dock är det kö på kö, telefon signal efter telefonsignal och de man möter e en jeppe från skåne som inte vet vilket företag han jobbar för... tröttsamt.... (rösten i luren säger: det finns 5 samtal före dig)

Vet att detta är vållat av mig själv och jag ska väl egentligen inget säga men e det inte tröttsamt? Hur kan man glömma en kod? Kimmy som var med mig när kortet slukades av apparaten log stort när jag konstaterade att denna baknkomat var glupsk... (rösten i luren säger: det finns 4 samtal före dig) ...

Är i lindesberg nu, ska bege mig mot min pappa redan i eftermiddag då min mormor blivit sjuk... Åker förbi henne i morgon på dagen, ser att hon mår bra, ev blir det att träffa henne en sista gång...  Ska förbi morfars grav med, den har jag aldrig besökt... På tiden nu, att se så min mor och morbror skött sig me den biten... Hudiksvall är en fin stad, Sami följer med så jag ska visa honom staden lite, kanska besöka karamell fabriken med?;)

(rösten i luren säger: det finns 2 samtal före dig)

Solen ute värmer fint, ska iväg i dag lämna Lusse till Samis föräldrar så min far slipper den lille grisen ;) sen köpa de sista sakerna till min styv mammas present, hon fyller 70 snart, de skall man allt fira lite...

Nu ska jag ut i solen med Lusse (rösten i luren: det finns 1 samtal före dig)

Ha en fin dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0