Annars då?

Ja annars har det varit lite fullt upp ja, ni ser fler bilder nedan...

Bilprovning, min lilla fina pärla gick igenom med fina resultat efter lite fint blinkande med ögonfransarna...





Har varit ute och promenerat, börjat ta bussen till och från jobbet... Skönt för både mig och miljön... Jag ansåg att jag kunde inte stå för miljöfrågorna jag driver på jobbet om jag inte själv gjorde likt jag föreläste, ta bussen, självsortera och tänka på de små sakerna i vardagen...

Fick gå vid röda sten, tog en öl med en vänn på bryggorna där... så fint...



Jag har försökt vara lite mer ute, försökt övervinna saker jag tidigare varit rädd för... att delta i aktiviteter utanför jobbet har varit sådant... Blodomloppet e de årliga som jag nu är med i, förra året hamnade jag sist med en tid på 1 tim och 25 minuter... i år drog Maria och jessi mig igenom på nytt person bästa på 53 minuter... Jag skulle aldrig ha klarat det om jag vägde likt förra året så jag e stolt över mig själv...



Har fått en ny tv av mamma och mats, el ja deras gamla och jag älskar den, min tv gick sönder tre dagar innan jag fick den här... Sessan e lika glad som jag :)


Har varit en del med Sami, jobbigt att åka mellan Lindesberg och Göteborg. Men de går bra, trivs med honom men jag saknar honom...



Saknar honom mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0