Vaccinations resa...

Dagen i dag gick ut på att vara fortsatt snuvig, jobba och åka och vaccinera katterna...  Rocco och Sessan var inte glada för den utflykten men det gick bra och hör och häpna Sessan är överviktig, hela ett kilo, och tro mig jag vet hur det är att höra en läkare säga: Du är överviktig.... Såg hennes blick, stackars tös... Höll på att säga som min mamma sa om vår hund, Cesar: Det är bara mycke hår men insåg fort att hon hade rätt den där veterinären...

Väl hemma så kallade jobbet på mig, känns jobbigt att jag inte får lugn och ro för att bli frisk men vad ska man göra, det är semestertider och halvårsbryt...

Längtar till min semester, och då blir det ingen jobb data för mig inte...

Nu blir det tv och glass... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0