Semester

Änltigen har jag semester, äntligen slipper jag jobba och detta på tre hela veckor...

Den här veckan har varit en snurrig vecka, jag har fortsatt mitt städande i lägenheten, i morgon blir jag så gott som färdig. har dock en hel del saker som skall till välgörenhet, alt säljas som står i hallen men det kan jag nog överleva.

Jag har nästan varje kväll den här veckan gått ut, tagit ett glas vin, suttit på uteserveringarna och myst med vänner. Älskar det. Ja alkoholen är väl inte de jag älskar men just att kunna ta sig ett glas vin, en öl efter jobbet och det är ok är skönt...

var ute i går, hade riktigt roligt, först iväg med Frida till Rockbaren, vi hamnade där då det var det enda stället som i går kunde erbjuda en uteservering. Manuel var där, och flera andra som jag kände och det är alltid trevligt... Träffade fina Sanna, hon kollade på mig som om jag vore en idiot, hon var nära på att slå mig ;) hon kände inte igen mig och de e alltid lite små roligt att bli påmind om att jag för nästan exakt ett år sedan vägde 50 kg mer än nu. Jag började med "flyt" (när man enbart dricker flytande inför operationen) den 25 juli, jag opererades den 12 augusti... Hade inte träffat Sanna på ett år så de va trevligt att se henne igen.

Frida som skulle upp och jobba gav sig hem tidigt, gick då och mötte upp Christoffer, så underbart trevlig man va länge sedan jag träffade. Vi möttes av en slump i onsdags, följde med Frida ut på after work träffade hennes kollegor, en av kollegorna hade med sig en vän, tyckte jag kände igenom honom, började fråga om var han kom ifrån. Efter ett tag kom vi fram till att Lottas tvillingbror, det var hans bättre vänner från barndomen, en av fotbollskillarna jag och andra spanade in ;).

Christoffer och jag satt länge på Rockbaren, sen vidare till Diamond dogs och tillslut satte vi oss på götaplatsen, vi bara pratade och pratade och de e riktigt mysigt att göra det någon gång ibland med. Träffa någon som man får kontakt med, inte bara vill de alla andra män vill...

Nu ska jag in u duchen, i kväll blir det att gå ut och dansa ;) detta med Frida och hennes vänner. Hoppas på att få möta upp Andy med på stan så vi får ses nått innan jag beger mig från stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0