Ok, det regnar men semestern är inte förstörd för det...

I går träffade jag Andy först, gick till Texas Longhorn som jag bara älskar, deras natchos är så goda och jag tar alltid med tre såser, cheddar, gucca och deras kokta chilisås... så gott...Rekomenderar det varmt, blir det afterwork i morgon tror jag nog att de bär av dit igen... :)



Hade tidigare under dagen fått ett sms från Frida, de va Arvingarna på Liseberg,  efter jag käkat med Andy bar det av dit.. 
Och tror ni inte att regnet började ösa så fort de började spela... Människor dansade fortsatt och de stördes inte av vädret, men de va kallt och ruggit utanför dansbanan. Frida och jag försökte några danser men vi konstatera att vi ska inte göra mer uppehåll i buggkursen på måndagar.





Ska även säga Grattis, Frida som sällan vinner fick sig ett set med fina champangeglas... Från den högra sidan, nedersta raden... Löfte om champange hos henne kom fort och jag glömmer aldrig sånna löften :)



Efter liseberg så bar vi av till rockbaren, tog en cola och vitlöksbröd med tzatsiki, så gott men kladdigt... Bartendern kunde itne förstå hur vi kunde kladda ner oss, han stod praktiskt taget brevid oss med en stor toarulle ;) Men han gillade oss endå ;)

Den enda som kunde ta min vitlöksdoft var Andy, åkte till honom och såg en film som jag varmt rekomenderar, Taken. Den va riktigt bra och första gången på länge jag inte somnade på en film... Andy åker nu till Smögen och sen vidare ut och seglar, lite avis men med min relation med båtar kan han gott ha den resan för dig själv och med grabbarna...

Hade en fin dag, med två av mina bästa vänner och det värmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0