lockar och shopping

Har i dag knappt fått något jobbat... Började med att klockan inte ringde i morse, ev kanske jag själv stängde av den men ja hehe vi säger att den inte ringde...

Kommer till jobbet och blir lätt förbannad när jag inser att någon snott fläckten, redan 28 grader skapade riktig frustation kl 9 på morgonen..

Frukost görs ordning, efter 5 min ramlar en tjej på jobbet, in till akuten med henne jag lotsade taxi...  Hoppas hon ej bröt sin fot...  nu kom den tredje saken, alla onda ting är tre... skönt att de är över nu... vi har haft mycke otur på jobbet...

Sen iväg, kolla rean, hittade en svart kjol som jag faktist tycker mycket om... (bilder kommer)

Till jobbet igen, fick iväg det viktigaste sen åkte jag hem, trött och seg och ja varm... åskan hänger i luften men va tusan, efter lite vatten och kanske ett glas vin mot kvällen så är nog även jag människa...

Sami och hans arbetskollega Robin med sin tjej Sara är i en bil nu påväg hit, saknar Sami så de ska bli skönt att träffa honom igen... Robin och Sara hoppas jag ska trivas här hos mig...

I kväll ut, i morgon Liseberg, kan bli mycket trevligt...  och jennie har lockar i sitt hår... :)

kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0