Hemma idag men jobbar endå

Jag har en väldans tur som kan jobba hemma en dag som denna när jag har över 39 graders feber och inte vågar gå till jobbet... Tack vare bärbar dator kan jag göra iaf en del av jobbet hemma och det underlättar väldigt mycket...

Jag mår egenltigen alldeles för dåligt för att jobba något över huvud taget men ja, vad ska man göra... Jag måste jobba på så allt blir klart innan min egna semester...

Nu ska jag se om min mor kan tycka synd om sin dotter och lämna lite käk påvägen hem, hon ska även lämna en kattbur så katterna slipper åka till Varberg i en trång kattbur, nu blir de två burar, en var för dem... Sessan Har jag bortstat fint och ska faktist ta och avmaska henne så Anki slipper allt sånt när hon får dem.

Hör senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0