Helgen: Städa, Rockebaren, Nefertiti

På fredagen så åkte katterna iväg till sin nya ägare, dränkte den kvällen mina sorger i öl med Josse, Hanna, Helena och Frida på Rockbaren. Där träffade vi trevliga människor som alltid och ölen var god :)

Lördagen var seg, men jag fick igång mitt stor städande, jag har putsat mina fönster och mår riktigt bra i min lght...

På kvällen bar det av till Mölnlycke, träffade Frida med hennes vänner, Marlena och Heidi. (bilder kommer) Var riktigt mysigt och de är enormt fina människor, vi käkade, drack vin, bar in till stan, fina Anders gav oss möjlighet att komma in snabbt och vi dansade loss till härlig 70-tal, funk, soul... underbart...  Kom hem kl 5 i morse, vaknade 8, trött men överlever, vet att det är städa som gäller även i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0