Glädje fylld förkylnings dag...

Ah äntligen, i dag kom min mor in rusande till mitt rum på jobbet och ropade hur gamla är dina katter!!??! öhh... 2 och 3 år gamla... (mamma tar svaret springer iväg igen) Kommer senare efter en minut med min kollega efter sig, Ann-Cathrin...

Det visade sig att hon hade kvällen innan letat upp två katter hon skulle köpa för 600 kr. Och jag berättade då om mina, i samma ålder som var kastrerade, snälla, söta, ja allt berättade jag och till min lycka så ville hon ha dem båda... Jag har försökt länge att hitta en ny ägare till dem, delvis för de mår inte bra av att vara så ensamma och jag kan inte vara egoistisk inom detta området. Jag älskar dem och kommer sakna dem men nu får de en fin trädgård att springa runt i, beläget i Varberg. Tänk Rocco springa efter fjärilar och Sessan ligga raklång på trappen ner till trädgården från deras lilla hus... Som person är min kollega enormt snäll och vänlig mot allt och alla och mot mig är hon toppen. Jag vet också att jag när som kan få hälsa på och att de lovat att ringa om de behöver kattvakt...

Sitter här nu och är enormt förkyld men en sten har lyfts från mitt hjärta, äntligen slipper jag avliva mina älsklingar... Vad är en förkylning just precis nu? :)

Kommentarer
Postat av: Morfen

Längesen jag läste, längesen jag kommenterade.. men det här var ju jättegoda nyheter. Underbart!! Kram!

2009-07-07 @ 11:00:06
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0