XIII

Gårdagskvällen va mysig, kom hem till Mattias, tog ett glas vin, han lagade mat sen kollade vi en film XIII. Kvällen va riktigt mysig, god mat, mysigt sällskap men filmen va rätt tråkig. Förts trodde jag att de var jag som inte hängde med i action filmer, men när Mattias efter 4 tim av action (filmen har två episoder) även han erkände att det var en tråkig film så kunde jag pusta ut ;)

Lagom roligt i morse dock, vakna upp hos honom, ut i kylan, såg ut som ett vrak för vi la oss vid 5 tiden i morse, vaknade 9, iväg till stan skulle in i en affär som naturligtvis öppnade vid 11... Satt i kall bil länge jag innan jag fick åka hem till min underbara soffa där jag nu är placerad.

Jag ska lägga mig och sova, min styvpappa Mats fyllde år nu i början på januari men då var han bortrest så i dag blir de fika för honom och grattande, det är kl 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0