Vad kan det vara?

Sitter här hemma, smått glad, har jobbat undan lite i dag men har absolut en hel del kvar, ev lite jobb i morgon med... allt för att få åka till Ullared på onsdag och att få kunna sluta bra tider resten av januari ;)

Hade en mysig kväll i går med Peter, vi kollade på film.. Började med en film där menyn skrämde mig så jag fick snällt be om att slippa den filmen, sen försökte vi oss på Haloween hmm va de 8? Jag blev mer rädd för tanterna som bara hoppade fram ur rutan än själva mördaren... ( jag är ur kass på att se på skräck) Sen tjatade jag på Peter att jag ville se bert- den sista oskulden då jag aldrig sett den... då somnar jag... typiskt jennie... Hoppas inte mitt sällskap va allt för trött på mig...

Vi pratade en hel del musik, gav mig lite inspiration att åka hem och lyssna igenom lite skivor mm... Bland annat Dapony bros lyssnade mycket på dem förut men nu har jag glömt dem lite... Härligt band endå, men de är nog bäst live, jag  missa dem nu på juldagen på Sticky tyvärr... Senast jag såg dem va nog för tre år sedan, Niklas hade dem på sin klubb, pirates, jag var där med Frida och hennes dåvarande Peter... Var rätt roligt de med Pirates, kanske borde gå åter till den stilen, okomersiella hårdrocksband i sunkiga klubbar, Jennie i svarta kläder, mycke svart eyeliner, smått hårdrock mm.. Var med män med bandana, svart klädset, trasiga jeans, veganer, öl i mängder och tänk hade en man med blått och rosa hår...  Shit tänk! Känns som i går, känns som en underbar fas som faktist är rätt skön att bli av med...  Kanske ska köra lite den stilen i kväll? Vad tror ni?;)

Nu ska jag bada;) göra mig fin, måla naglar, raka benen ja hela kittet... ;)
I kväll blir de frida och Josse, samtidigt el var för sig märker vi, men jag kan säga som så.. längtar efter en stor latte extra skum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0