Trött

La mig sent i natt, klockan hamnade närmare två än normalt... ;) Detta i sin tur medförde att jag vaknade av klockan vid 6 men ansåg snabbt att det var för tidigt...  så jag snoozade till 8 sen masade jag mig upp...

Hela morgonen gick åt för mig att vakna, mina kollegor klagade på att jag såg ut som ett vrak !?!!

Dagen gick på som vanligt, jag har fått mer struktur på mitt jobb nu och trivs med den delen väldigt mycket, hoppas bara jag kan hålla det någorlunda strukturerat iaf en vecka ;)

Jag träffade Frida, vanliga stället, käkade, endast förrätter... så gott ;)  efterätten blev en chai latte och blåbärsmuffins sen hem och ta det lungt... fortfarande slut efter natten med dålig sömn...  Ska sova nu, sov gott alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0