Lördagen

Låg i soffan hela dagen, underbart skönt, kunde få ordning på sånt som behövdes få ordning på, räkningar, pappersgöra, ja ni vet, allt som e tråkigt och där pengarna rullar bort...


Sen blev det att möta upp Frida, vidare till en grupp tjejer som hade förfest där ibland Fridas kusin...

Senare mötte jag upp Mattias (målaren) och hans vän putte, åter igen på Rockbaren. På grund utav puttes försök att få till det med en brud, där försöken misslyckades, så blev tiden på Rockbaren allt längre och längre, Mattias fick i sig den ena shotten efter den andra och när vi väl begav oss, då kom vi inte in.. Lounge sa nej,  Nivå sa nej...  Burger King välkomnar dock alla ;)


Jag fick skjuts hem, Jan-Erik, mycket trevlig man som jag mötte på Rockbaren så hem kom jag i tid...

Då ringer telefonen, jag låg fint i min säng kl va 4.00, Christoffer:  Sätt dig i en taxi och kom hit! Jennie som försöker vara mer spontan, löd snällt ;)


Han är en snälla man, han e 30 år ( nu vet jag det) han är snickare *yes!* och bor väldigt fint vid Munkebäck... Som alla män ville han ha sig ett ligg, han fick inte de han ville ha så vi märker om han hör av sig igen... ;) Gäller att hålla lite på de goda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0