Lipstick jungle och choklad

min måndag består nu mera av tv serier och choklad, i dag dock missnöjd me chokladen, för lite hallon i den...

I morgon blir det läkarbesök, halvårskontroll efter min operation. *uj* han skall samtidigt se över mitt ben som fortfarande inte vill de jag vill...  Jag har faktist flexledigt i morgon, jag ska mellan läkarbesöken göra en del ärenden, delvis hitta litteraturen till min kurs... Sen iväg till Borås, först träffa Linus för lunch, sen Lena, min svägerska för att klippa mig... jag har sagt att jag vill ha lite bobb stuk, tror inte de längre, känns som om jag inte passar i de, som om de blir fel för mig... Blir nog bara färgning och klippning, hoppas Lena förstår ;)

Nu ska jag sova, trött, skönt att få sova ut i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0