Jag kommer hamna i paradiset ;)

I går va en mysig kväll, jag och josse möttes upp i stan, var på Pauls biljard där vi mötte upp Mattias...


Vi fastnade där, blev inte att vi gick vidare, Josse kände efter ett tag att hon var mer femte hjulet  med mig och Mattias som sällskap, hon var delvis trött så hon åkte hem... Förlåt... ;)

Mattias och jag satt och pratade långt över tolvslaget, han är en fin man, han är social, kan prata för sig, bra jobb, driven inom många områden och väldigt artig... Kanske ett bra kap... Garderobskillen ansåg att det fanns något där, ska vi tro honom? ;)


Åkte hem, valde taxi som vanligt, jag är ju mörkrädd och 30 tim regeln gäller så de va inte på tal om att följa med Mattias hem och sova på "soffan". Tycker det är lustigt när man lägger fram förfrågan om soffan, som om vi tjejer inte vet att de vill ha sex?! Och som om man vill vakna på en mans soffa med sminket från i går kvar och håret åt alla håll... Han flyr ju direkt, inget sex och ett monster på soffan dagen efter...  Men som sagt 30 tim regeln, dvs. 30 tim kvalitetstid innan sex för att avgöra om detta är en bra man som inte bara är ute efter sex... Jag sköter mig ska ni veta !


Jag sa det till min taxi chaufför när jag åkte hem, ja om 30 tim regeln, för han märkte att Mattias drog ut på kramarna ;) han skrattade väldigt högt och trodde jag nog va smått tokig tror jag  men efter att ha förklarat syftet så kollade han på mig med ett leende och sa att jag genom mitt skratt, syn på livet och min 30 tim regel skulle hamna i paradiset.  Så nu vet ni, om en taxi chaufför säger de så är det så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0