Ensamheten är rätt underbar..

Haft en väldigt ensam dag i dag, åkte till kontoret i Mölndal och jobbade där jag är väldigt anonym, ingen kom till mig för att ha hjälp, underbart.... Väl åter i Gamlestaden så låste jag in mig på mitt rum, drog på en bra skiva och fortsatte attestera mina fakturor... Jag gick från jobbet med klarad deadline *yes*

Kom hem, köpte min ordinarie sallad från paprika något som blivit en vana på fredagarna... Skulle ha träffat Fredrik (elektrikern) men blev inte så, delvis för jag var trött och märker att jag behöver jobba i morgon med dock inte allt för länge hoppas jag men vi märker, har deadline på inmatning för samordning på Måndag så vi hoppas de går fort i morgon...

Trots detta sitter jag här i min säng, har städat lite, gjort naglarna i en fin röd färg, tagit mig en chokladbit och konstaterat att jag mår väldigt bra, ensamheten är rätt underbar i lagom mängd...  trott förut att jag var en väldigt social varelse och det är jag, älskar att umgås med människor men när man inte varit ensam på ett tag likt mig nu det senaste så är det underbart att ha sina mjukbyxor på sig, kolla på lets dance och faktist roas av detta komersiella tv program...

Ensamheten är rätt underbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0