Ska jag vara arg? Ledsen? Besviken?

Jag vet inte om det är något jag skall hänga upp mig på, men samtidigt kan jag inte undgå att göra det...

Vänskap är för mig heligt, jag månar om mina vänner och jag känner med dem i sorg och glädje... Jag förväntar mig att de gör det samma med mig...

En vän har gått in och, ja gjort min värld grå, energi tjuv e vad hon är och de känns hemskt att ens erkänna den delen, min vän skäl energi av mig...

Hon säger att jag är avundsjuk? Jag säger att hon behöver bekräftelse.
Är jag avundsjuk? Nej, absolut inte för mitt hjärta tillhör just i denna stund en man som är snäll, som ser mig för den jag är och som jag vill satsa på, se var jag hamnar... Avundsjuka för andra män finns inte just nu men besvikelsen att hon tror en sådan sak, ilskan över att hon går ur normer för vänskap gör mig tokig...

Riktiga vänner ställer upp, mina vänner är ovänn med mina ovänner, de är vänner med mina vänner och avundsjuka finns inte på de nivåer hon visar, vad skall jag göra? Skall jag klippa av vänskapsband? Jag vet ärligt inte, men en sak är säker, hon skall inte få ta mer energi av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0