Ljuvlig fika med Frida

Ok ok, Jennie igång igen... fika fika fika och lite shoppa... nu är det Frida som blev offer ;)
Soliga Vasa, Cafe Garbo och en stor mumsig choklad mousse tårtbit ;)

Härligt att träffa en vän där man kan prata om allt, inget och lite till ;) Där jag kan va osminkad, risig och mig själv utan att jag en enda gång får en menande blick som visar tydligt att den mitt emot mig känner för mig... Frida hon känner inte för mig, hon accepterar min risghet ;)




I morgon blir det iväg till jobbet, tidigt tidigt, ha lite utbildning i ett underbart dataprogram, powerpoint för våra läkare som skall ut och utbilda med fina proffsiga visningsmaterial ;) sen blir det tre och en halv timme till Sami.

Längtar efter en lugn helg där jag kan få vara, en solstol och inget arbete känns väldigt lockande just nu ;) Jag önskar dock att mina katter kunde få följa med... Jobbigt att lämna mina bebisar...

Nu blir det vattna blommor sen sova, sov gott alla. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0