Kaos

Ok, Jennie fick som vanligt den briljanta iden att hon skulle röja i hallen, fixa ordning garderoberna, städa och se över garderoben... Gick bra, iaf tjugo minuter, sen brast det och nu sitter jag här, blickar ut över det som tidigare var en städad hall, nu snarare kaos, det är inte ens organiserat kaos! Jag ska fixa det innan helgen de har jag sagt, delvis för jag skall till Lindesberg, hälsa på Sami, Kimmy passar mina fina katter och han vill nog kunna komma in längre än till dörrmattan... eller vad tror ni?

I dag på jobbet så blev de lite roliga omställningar, jag får nu eget rum, något som är en morot i detta arbete som annars inte erbjuder morötter ;) Jag blev fotograf, får fota alla anställda för deras id kort... (kameran är nog från före min tid, zoom, vad är det ?) samtidigt kunde jag jobba bort alla fakturor vilket gjorde min dag, skönt att nöjt kunna gå från jobbet, ingen oro, bara lugn....

Kommer hem och får beskedet att jag klarade min kurs på Blekinge tekniska högskola, underbart...

Nu blir det att lägga sig under täcket, jag känner mig smått förkyld och vill inte bli sjuk, har inte tid till sjukdom...

Kommentarer
Postat av: Malin/mmsea

Skulle du inte visa bilder från din helg? ;)

Saknar dig! Tack för presenterna!

2009-04-27 @ 21:23:06
URL: http://mmsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0