Guldsmedshyttan en kombination av sol, raggarbil och lusse...

Åkte upp till Sami i Guldsmedshyttan, Lindesberg under helgen... Tyvärr började lördagen med jobb för Sami men de gick ingen nöd på mig... Jag fann allt lite att göra, solen sken och jag och Samis enormt fina hund, Lusse bestämde oss för att göra det bästa av situationen, det som alla människor borde göra när våren och solen kommer... SOLA... Vi bredde ut oss över balkongen, och blev lite röd om våra nosar ;)

Annars var helgen riktigt mysig, Sami behövde hjälp att köpa hem lite saker till sitt hem, jag ställde absolut upp... Vi åkte runt, såg lite av Kopparberg och ja Guldsmedshyttan va då inte så stort men jag tror jag fick in den med... Besök på Ikea gjorde att Samis hem va riktigt fint nu när jag åkte där ifrån... Ska snart dit igen och skall jag vara ärlig så längtar jag, att åka hem i dag var inte det roligaste, ibland kan avbrått i vardagen vara helt ok men ibland vill man att de skall vara längre...

Är Jennie lycklig? Ja, absolut!


Lusse


Soltokiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0