Söndagen...

Jag börjar förstå att jag inte kan jobba så som jag gör nu en längre tid. Jag är slut i kropp och huvudet, finner mig inte direkt road av situationen. Vänner klagar på att jag inte hör av mig och de jag helst av allt vill är att bara rymma och lägga mig i en stor skog och bara vara...

I går somnade jag vid 7 på kvällen, jag vaknade kl 2 av att en mystisk man ringde och ville ha sällskap hem i telefonen... Sen var jag totalvaken, kunde inte sova så det blev att städa och att roa sig med internet. Somnade senare vid 6 nu i morse, och ja vaknade vid 12... Tror ni nu att jag kommer finna min rytm lagom till jobbet i morgon? Nope....

Längtar så till min vecka som jag har semester i slutet av oktober... Jag ska bara ta min söta lilla bil och åka, målet är sthlm några dagar sen får vi se var jag hamnar... kanske alla mina dagar i Stockholm, kanske en dag i, ja Lidköping? Kanske bara sova i bilen hela veckan....

Ha det underbart alla...
____________________________________________________
Att göra i dag:
Städa
Åka till kungsmässan och kolla lite i affärer...
Hitta någon som vill fika med mig, längtar efter en cafe upplevelse...
laga mat så jag har lite matlådor i veckan.


Kommentarer
Postat av: cicci

Eller så kan du ta några nätter i Kalmar!! Ja! =)

2008-09-14 @ 13:38:01
URL: http://ciccililia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0