Hardcoresuperstar

Många kanske inte vet att jag är stort fan av Hardcoresuperstar, kommer ihåg hur jag satt och läste Okej tidningen, hoppades på att de skulle komma i tidningen... Älskarde Silver Silver, gitaristen som nu hoppat av men ska även säga att sångaren va rätt snygg han med... hade redan då ett öga för bad boys ;) och musiker... Något min dåvarande Svägerska sa till mig: Ingen musiker, skaffa dig en snickare el likande istället... I efterhand inser jag hur rätt hon då hade hehe...

När de kom ut med albumet bad sneakers and a pina colada för några år sedan, ja då var de konsert med vänerna, Christoffer och Linn, vi stod längst fram, hoppade genom hela conserten... Nu är jag en av dem som lungt i bakgrunden stod och bara lyssnade, älskade stunden och var smått lycklig... Simon och jag hade en väldigt mysig kväll ska jag säga ...

Tänk vad man ändras med tiden, tänk vad jag har ändrats, undra vad som händer i framtiden?
http://www.youtube.com/watch?v=woxYmS5RvFw&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0