Mobilen stängs av...

Mikaela sa till mig att jag borde lugna ner mig, Lotta sa det samma... Så nu är det nog dax, Jennie behöver lugn och ro, finna sig själv, finna sina vänner, sina drömmar och framtidshopp...

Jag tänker börja säga nej om jag inte orkar, jag tänker börja njuta av den ensamhet som jag tidigare avskytt så...  Varje kväll har jag nu lagt på rutin att tända ljus och lyssna på musik, skriva i min blogg och läsa... Jag kommer snart även att stäga av alla mina telefoner och vara oanträffbar från 22.00 varje kväll, så ja min mobil stängs av även under natten...

Jag vet att många är arga för att jag i dag inte ringer så ofta, det gäller både familj och vänner, men jag ber er, under denna tid där jag är stressad och smått känner att jag inte orkar med mycket mer, förstå att det inte är av ondo som jag inte ringer...  Jag måste finna mig själv i de jag har nu...

Ska jag vara ärlig så är jag glad att jag har mina underbara vänner runt om mig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0