Kallt

Ok nu ger jag mig snart, jag sitter inomhus i mitt vardagsrum, jag har alla ljus som jag kunde få tag på tända, jag har dubbla par byxor, två tjock tröjor, fingervantar, ja ni läste rätt... Fingervatnar!!! Men jag fryser fortfarande, i min lght e det 17 grader,  och det blåser... alla ljus fladdrar... mina element går inte på förutom det enda i köket... Min hyresvärd har kollat in mina element, de fungerade en dag och jag var överlycklig... Vad hände sen?

I morgon är det jag som införskaffar el element, orkar inte sova med tre täcken mer!


Någon mer som fryser el e jag gnäll kärring ? ;)

ska sova nu, ha de underbart... kalla pussar

Kommentarer
Postat av: Morfen

Ring felanmälan igen och be att de sätter en mätare under flera dagar. ;) Kramis!

2008-11-25 @ 22:02:18
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: cicci

Stackars min lilla snutta! Snart kommer jag till Gbg och då ska jag krama på dig så du blir varm! =)

Pussåkram! <3

2008-11-26 @ 11:33:44
URL: http://ciccililia.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha du e ingen gnällkärring jag sitter och tittar på tv i min dunjacka mjukisbyxor raggsockor och fårskinnstofflor fryser helt enkelt som bara den här hemma i sthlm.. Saknar dig sjukt mkt Kramizz hannah<3

2008-12-23 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0