Första snön

I går såg jag första snön, den singlade så fint ner i går vid 8 tiden när jag var hos Klas i Alingsås... Typiskt nog så när jag nu vaknar i min säng, smått hoppfull över att det kanske är lite vitt ute på backen men tji  fick jag, blev så besviken, frost e de enda som kan liknas vid den snö jag längtar efter...

I dag blir en dag som jag ska ta det lungt på, ska rensa ut min garderob, flera av mina kläder är för stora, och ja visst känns det roligt, absolut... Tänkte inte sälja ett enda klädesplagg, ger de till seconhand i Jonsered, Östhjälpen. Tycker de gör ett bra jobb och för mig att sälja mina kläder, nja, tar tid och jag vill avsluta de kapitlet...

Nu blir de kaffe och lite frukost, ha en fin dag nu kram


Kommentarer
Postat av: Morfen

Skön känsla det där att kunna rensa ur garderoben, samtidigt så finns det många plagg man önskar man hade i mindre storlek bara för man tycker om dem.. men man får skaffa sig nya favvisar. Kram och ha en skön söndag!

2008-11-23 @ 14:45:12
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0