Lotta på besök...

DSC01044.JPG 

Hade en mys kväll med Lotta, med god mat, vin och ja... slutade som ni ser med scrapping, Lotta e en naturbegåvning, hoppas hon fortsätter...

Lotta är den vänn jag haft längst, älskar henne, skönt att ibland träffa de vänner som står en nära och bara prata, vara och skratta... Med tiden förändras man, nya pojkänner, intressen och jobb, och tyvärr flyttar folk iväg... man får göra allt man kan för att hålla i den vänskapen, om de så e att boka in månader i förväg... Jag tänker behålla mina nära vänner så länge jag bara kan. Dock tror jag nog att Lotta e en av dem som följer med mig till äldreboende där vi kan fortsätta med vårt snack och glädje i vin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0