En fredags kväll...

Äntligen fredag, kan det blir så mycket bättre? Sitter här med min nya dator på qx, ett glas vin och lyssnar på Colbie Calliat som jag faktist börjar gilla allt mer jag lyssnar... Nu kommer min bror sitta med ett brett leende när han läser detta för varje gång jag är hos honom så får jag lyssna på musik som han anser är väldigt bra, och ja... Ibland, och det är inte så ofta så har han rätt, som i detta fallet... Han kan ha rätt bra musik smak endå min kära bror... Kanske min Peter Le Marc period är över? *oh no*

Jobbet går bra, skall på intervjuv på tisdag för ett nytt jobb, håll tummarna för mig! Har insett nu hur mycket jobbet är värt för mig, som en andra familj, man vet var man skall på måndag mogon och man, el iaf jag längtar till det. Funnit min plats och trivs med den, känner att jag utvecklas och lär mig nya saker, och enligt mig kan man inte begära så mycket mer av en arbetsplats...

Annars är allt rätt ok, skolan går bra, min familj är frisk, lika så mina vänner, jag har en underbar man som ger mig glädje och värme, när man har det lite svårt är han bra att ha, som nu, när han hämtar god mat för kvällen... Smycken skall göras i kväll, och ev lite scrapping med... *Äntligen*

Så, åter till qx och vinet...
*kram*

Kommentarer
Postat av: Frida

Gumman, glad för din skull att du verkar trivas med din tillvaro. Glöm inte vår scrapbook-kväll med inbjudningskort ;)
Älskar dig you know... puss

2008-02-09 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0