Tiden går...

Tiden går som sagt snabbt framåt...

Det som skett de senaste veckorna är att julen har passerat, jag var hon min far, hade riktigt mysigt, älskar att vara hos honom, sitta ensam på kvällen se ut över snö täckt åker, se stjärnorna, mysa framför brasan... Önskade att han kunde bo nära mig, vill skära ut byn Mörtebo och placera den utanför Lerum ;) Så jag kan åka dit och bara vara...


Julafton blev hos min styvmammas dotter Marie, så mysigt så, hon hade gjort julmat och massa annan mat... marie har ett av de mest underbara hus jag vet, kan gå runt och bara överaskas och finna nya saker varje gång man är där... Så fint...


Julafton är ett konstigt fenomen, man skall träffa alla i släkten, skall finnas en gemenskap, men för mig e de lustigt, min släckt e så splittrad att de finns ingen gemenskap. På jul ska man väl vara vänner? Umgås oavsett bråk och stök? Men ni ska veta att i min familj kan man inte lägga det åt sidan, jag är vän med alla men andra är inte vän med varandra. Trött på att hålla ihop en familj som inte vill... Är glad att jag har min familj, inte det men tänk, den jul jag alltid drömt om... Min mamma, min pappa, båda med sina nya, mina bröder och deras familjer, mina fastrar och farbröder, min morbror... Den jul jag alltid drömt om kommer jag aldrig få... det roliga är att det inte är mitt fel...



Men men, den jul jag fick i år va så bra den kunde bli, jag fick vara med min pappa som jag älskar, kan vara var som bara jag får vara med honom...  Saknar honom redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0