Lördag

Min vecka har åter igen gått ut på att jobba, jag försöker ta det lungt och ibland fungerar det, ibland inte...  Men jag mår bättre nu än tidigare, vilket känns bra...

Veckan som kommer blir riktigt skön, jobba måndag, jobba över då jag på tisdag åker till sthlm på utbildning och konference... Sen torsdag och fredag har jag semester, då passar jag på att vara hos min bor och hans familj... Min svägerska frågade va jag ville göra, mitt svar, ta det lungt, promenera... Scrappa om så tid finns och om jag får med mig mina saker upp...  för ärligt, ut och göra en massa saker e inget för mig, se bara nu, lördag kväll, ätit gott, sitter nu vid datorn, ett glas vin i handen, en vän kommer på besök... och A camps skiva spelas på min setereo... lungt och skönt... underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0