Du får inte...

Ibland kan man lyssna på musik, och så plötsligt kommer en låt som visar på exakt vad du känner just i den sekunden. Jag har funnit en sådan låt.

Sonja Alden - Du får inte

Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd på att komma in, du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din...

Du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt... Du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet, du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet...

Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill, du får be en bön att tiden du behöver räcker till, du får samla dina tankar så två själar kan få ro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0