uj vilken dag...

Började med att klockan ringde vid 9, men jag gick ur sängen vid 12 tiden, käkade och fick självklart en dumping... Så nu sitter jag här, kl är snart 6 på söndagskvällen och jag har fortfarande ej gått ur sängen, mer än att göra mat, senare för att göra lite kaffe... Men för tusan, de är söndag ;)

Jag har frågat Simon, och hans syster Anna om de vill följa med mig och börja bugga, båda sa nej, släcktdrag? :) Blir dans med Josse om vi nu finner en bra skola... Jaja, bugg kan vara lite tönt stämpel på i mina kretsar men va tusan de e roligt, du rör dig och motionerar samtidigt som du får lite taktkänsla... Så Josse jag tar dig på orden, här ska de dansas rejält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0