Shopping dag

I dag blev de shopping för hela slanten, först med Josse i stan sen med Hanna i Allum.

Allt som allt blev de skor, tre par, två stövlar med klack och ett par stiletter... älskar speciellt ett av paren... Josse sa att jag borde ha mer thighta byxor, kanske kan börja me de nu, för de matchar fint me stövlarna jag köpte... Sen blev de en parfym, en ögonskugga från face, ett par örhängen från Pilgrim, ett diadem, thights och ett par till örhängen, känner mig mycket nöjd med mina inköp, jag valde att jobba mycket övertid förra månaden för att just kunna skämma bort mig själv lite den här månaden...

I mon blir de mer jobb, känns helt ok, finner mig i en situation där jag faktist borde va lycklig, ibland finns lyckan där ibland inte men varför hänga läpp för de dåliga tiderna? Se fram mot ljuset, låt det dåliga som kommer mot dig bara rinna av...

Nu blir de final i Project Runway, ett program jag älskar, kunde jag så hade jag blivit designer, älskar vatt se kreaktiva människor skapa...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0