Lördag

Lördag kväll, jag sitter ensam hemma, precis gjort en super god middag, biff, potatis och brunsås, dock efter en tio tuggor tog det stopp :( Jag har problem med maten men vad ska man göra? Äter så mycket jag kan men inte som jag ska kanske, ja jag vet inte har inget att jämföra mig med...

Var i dag på kalas hos Thea 4 år, allt var rosa, sött och lyckligt... Med en super fin tårta som Anna hade gjort...

Nu blir de att vila, ta de lungt, mår inte allt för bra denna Lördag...

P.s Brorsan, Pivot! Kom hit då om de e så lätt ;) visa din syster... !

___________________________________________

Nu e kl halv 8 ca, jag e trött och mår dåligt, tror faktist jag lägger mig redan nu, lovat ringa en del personer men jag orkar inte de riktigt nu...

Sov gott alla, lördagen avslutades tidigt för Jennie

Kommentarer
Postat av: Morfen

Men fy vad trist att du mår kass.. Hoppas det känns bättre imorgon. Sömn brukar vara bästa medicinen. Tack för att du kom idag - allt var som en rosa dröm. :) Kram!

2008-08-30 @ 19:28:31
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Broder

Hej Sis!



Hemligheten med Pivot-tabeller ligger i hur du strukturerar grund-datat. Gör det enkelt, så blir pivoten som en dans.....

Kram Lasse

2008-08-30 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0