Jobb och ullared

I dag har dagen gått ut på att jobba, sitter med samanställningar och statestik, jag måste lära mig att göra de där jädrans pivot tabellerna innan måndag och jag ska säga att jag e då inte förtjust i dem... Men jag måste få ordning på dem och de innan onsdag nästa vecka, kommer jag klara de? ;) Lätt...

I dag efter jobbet blev de Ullared med Lotta, som faktist körde hela vägen dit, och hon e grymt duktig förare.. Det blev lite små saker, kläder ( mindre stl än de jag har nu) ramar till foton på mina brorsbarn, sen presenter till kommande födelsedagar... Känns bra, jag skötte mig...

Nu sitter jag här, kollar film men ska snart sova... Morgondagen bjuder på kalas för lilla Thea som fyller 4 år, sen ev ut på Rockbaren på kvällen, jag får ta mitt vatten jag... men sällskapet kanske gör att de e skapligt ok endå... ;)

Ha en underbar kväll och natt, gör inget jag inte skulle ha gjort ;)

Kommentarer
Postat av: Broder

Hej Jennie, Pivot-tabeller är ganska lätt när man får lite vana. Anväder det själv nästan dagligen. Kramar Lasse

2008-08-30 @ 00:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0