Äntligen ljus...

ok jag vet att jag inte är en stor bloggare direkt och jag har inte orkat, mycket har hänt under en månads tid. Jag har jobbat, jag har haft semester, jag har opererats och jag har varit hos min pappa som fyllde 60 år.

Först och främst har min operation tagit mycket tid, jag finner mig själv i ett rum med lycka, mat tankar, ont, rädsla och kaos just nu pg den men samtidigt så tror jag det släpper längre fram... Samtidigt måste jag säga att jag är extremt lyckligt lottad att ha en så underbar familj i närheten och så underbara vänner... De har stöttat mig genom detta så jag kan knappt beskriva med ord hur söta de varit, hela mitt hem har varit fullt med blommor och kort som önskat mig lycka till...

Jag sitter här i min säng, ensam med mina katter kurrande brevid mig, riktigt mysigt...  Tänkte diska lite innan jag somnar, ev göra en kopp te, och mysa med en bok... i Morgon ska jag shoppa, läkarbesök och jobba lite... ha det så fint nu alla puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0