Varför står det ut när jag är inne?

Dagarna går, jag jobbar fortfarande för mycket, något jag är väl medveten om men samtidigt kan jag inte hjälpa det, tiden går och det kommer hela tiden nya saker som skall göras. I dag kom chefen och sa att det var slut på allt i köket, ingen annan kunde åka pg sjukdom och hmm ja ?! Så jag och Monica fick åka till Willys och handla för ett helt kontor. Det innebar att jag fick en ur usel start på en dag som var väldigt väl planerad iaf i mina tankar i bilen till jobbet i morse.

Jag känner mig väldigt tillfreds ändock, livet är som det är...

Jag håller för närvarande på med min scrapping. Jag vill fortfarande ha mig en digitalkamera, det sår högst på min önskelista. Jag hålle rpå att inreda mitt vardagsrum nu, funnit mitt tema så jag hoppas jag kan fullfölja det snart. mitt sovrum är faktist helt färdigt nu, ljust och harmoniskt. Nu är hela min lght fin, förutom min hall, vill ha in lite brunt och turkos, el varför inte lite silver och antik rosa? Jaja, mina drömmar e som de är...

Vill innan jag säger hejdå slå ett stort slag för min underbara brorsdotter, hon har en egen blogg Mmsea. Min goa söta Malin...

/Jennie


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad glad jag blir när du länkar!!
Brunt och turkos är typiskt dig, Jennie!
Men det är fint!

2008-04-16 @ 07:45:55
URL: http://mmsea.blogg.se
Postat av: Malin

Du kan få låna min digitalkamera när vi träffas! ;)

2008-04-16 @ 07:46:26
URL: http://mmsea.blogg.se
Postat av: Morfen

Du måste börja blogga lite scrap nu också! :D
Låter som om du får det jättefint och jag ska svara på ditt mejl om hallen också. Måste komma och få se hur du har det snart och hälsa på katterna också. KRAM!!!

2008-04-16 @ 18:06:45
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0