Okej okej!

Flertalet av er har klagat på att jag bloggar för lite, men vad skall man göra? jag jobbar aldeles för mycket och är alldeles för trött.

Veckan som varit har haft sina för och nackdelar, efter en riktigt usel helg så blev det bara bättre och bättre, jobbet börjar rulla på bättre, jag känner mig mer säker på mina uppgifter mm. Chefen börjar ge mig mer ansvar och är faktist väldigt mån om mig, något jag uppskattar.

Det bästa va nog att pappa och berit kom och hälsade på i onsdags, tycker om när han kommer och hälsar på mig. Visst är det jobbigt att han bor så långt bort, men en resa, en träff en onsdags kväll är för mig mycket värt. Älskar min lilla pappa ;)

Nu är det ändock helg, något jag längtat efter, jag har inte bokat något! Vilket är helt underbart. jag skall scrappa, jag skall göra lite halsband...
jag ska tom träna både lördag och söndag. Började i går igen, tog ett styrka pass i går, vilket absolut känns i min mage i dag *ujuj* träningsvärk! Men samtidigt bra värk!

Jag lovar, jag skall skriva mer, lovar lovar!!

Ha det bäst nu puss och kram

Kommentarer
Postat av: Morfen

Ja, hur går det med scrappandet?! Här går det på halvfart, jag vill men har så lite tid ändå.. Ska försöka knåpa lite i helgen. Kram!!

2008-04-05 @ 09:03:37
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Jennie!

Jag har också skaffat blogg nu!
Kan du förklara hur man mobilbloggar?
Kostar det pengar?

2008-04-09 @ 20:57:59
URL: http://mmsea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0