helgens bravader..

Ok söndags morgon, trött till tusen och lite små dåsig men annars bra, dagen skall gå ut på att städa och för att rensa det allra sista av min feng shui rensning.

I går, Lördag så släpade jag Simon in till stan, kl 11.00 var vi där, redan fullt på parkeringen då...Jag köpte lite saker till mitt hem framförallt men sen hade jag fått pengar av min far i födelsedanspresent, jag la en stor del till min kamera men jag vill ha något fint nu, så när jag såg ett par ur söta örhången från pilgrim så kunde jag inte låta bli. Var inte så dyra heller... utöver dem blev det kuddar, och fodral, ett par gardiner som jag skall lämna åter i dag då de inte passade, en buddah, i guld, lite underlägg, sen blev de en fika i stan.

Efter de va jag lite duktig, jag åkte och köpte torkarblad och spolarvätska till bilen, och jag tvättade min underbara bil så nu e den röd igen ;) *yey* Simon hjälpte mig lite men till nästa gång vet jag precis vad jag ska och vad jag ska göra...

Nu skall jag städa, som vanligt på söndagarna, simon sover fortfarande... så jag kan få städa i lugn och ro...

Mitt brorsbarn Malin fyller år i dag. Grattis Malin!!!

Jag ska försöka få in lite scrapp och halsband nu i min blogg, lovar... kramar

Kommentarer
Postat av: Morfen

Ha en härlig söndag! Jag är supermegatrött idag det bidde väldigt sent igår.. Kunde ju inte lägga mig direkt jag kom hem. Får se om vi kan få till en fika kanske? Kramis!!

2008-04-27 @ 10:36:01
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0